Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Happy end

Μεγάλη είναι η άνοδος των κρουσμάτων κατάθλιψης, ψυχοσωματικών διαταραχών και μελαγχολίας σε όλο και νεότερα άτομα. Οι ρυθμοί ζωής, το άγχος και οι υποχρεώσεις, μας κάνουν να υπολειτουργούμε και να διαταράσσουμε τον οργανισμό μας.

Όμως πλέον, με τη βοήθεια του πασίγνωστου θεραπευτή αγγλικής καταγωγής Gay Mc Happyland πολλοί άνθρωποι βρήκαν και πάλι την ισορροπία που είχαν χάσει και δηλώνουν ευγνώμονες στη νέα απόλυτα εξατομικευμένη μέθοδο αποκατάστασης ψυχικών διαταραχών.

"Επί 4 χρόνια αφότου χώρισα με το σύζυγό μου, έπασχα από κατσουφικό σύνδρομο και μειωμένη χαμογελομορφική σύσπαση. Δεν έβγαινα από το σπίτι μου και σταμάτησα να βλέπω τους φίλους μου. Όταν διαπίστωσα πως είμαι μόνη μου και δυστυχισμένη, ζήτησα τη βοήθεια του διάσημου θεραπευτή."

"Εγώ ξεκίνησα τη θεραπεία διστακτικά στην αρχή γιατί υπέφερα εδώ και χρόνια από αγχωτική ναρκοληψία και παρατεταμένη χουζουριώδη κατάκλιση. Δε μπορούσα να εργαστώ και κινδύνευα αν στρεσσαριστώ να πέσω σε λήθαργο στη μέση του δρόμου. Κοιμόμουνα το μεγαλύτερο μέρος της μέρας και έχανα τις κοινωνικές μου δραστηριότητες"

"Νόμιζα πως ποτέ δε θα έβγαινα από τη μελαγχολία που ένιωθα. Ο Mc Happyland διέγνωσε μελοδραματική ροπή προσωπικότητας και σαπουνοπερικό σύνδρομο δραματοποίησης! Όλα είχαν σκοτεινιάσει μέχρι να μπει στη ζωή μου η επαναστατική εφεύρεση του δόκτορα!"

Η λύση όπως ξεκάθαρα αναλύει ο θεραπευτής ήταν να ενεργοποιηθεί η εσωτερική τους άμυνα προς όλα αυτά τα στοιχεία της καθημερινότητας που τους αποδιοργάνωναν και γι' αυτό το λόγο τους χορηγήθηκε "το μόνιμο χαμόγελο". Είναι ένα μόνιμο χαμόγελο, από συνθετικό ανακυκλωμένο χαρτί, υποαλλεργικό με ικανότητα εφαρμογής σε κάθε πρόσωπο, μουσούδι ή ράμφος. Κάνει τόσο για ανθρώπους όσο και οικόσιτα ζώα με μελαγχολία. Βγαίνει σε διάφορα χρώματα για κυρίες και σε ουδέτερο για άνδρες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου